Första gången : noveller-kategori [sida 13]

KLUBB6.SE GRATIS SVENSK SEXDEJTING REGISTRERA GRATIS SEXCHATT SEXKONTAKTER SEXANNONSER
Snacka om upplevelse(Del-1) Det jag nu ska berätta om hände sommaren 2002!Jag satt hemma i min lägenhet och va inloggad på nätet som vanligt.jag chattade med en tjej där på msn och vi hade väl hållt på med de ett bra tag!Vi kom överens om att vi skulle ses för vi tyckte båda att de vore trevligt,vi bestämde ingen speciell dag för träffen,eftersom hon bodde bra långt bort från där jag bor.så en lördag förmidda bestämde jag mig för att ge mig iväg.jag visste att de va en bit att köra,så jag gav mig iväg rätt tidigt på morgonen,visste oxå att de skulle bli oerhört varmt på dagen så de va lika bra att starta tidigt..Jag hade packat med mig både kaffe och vatten då jag hade tänkt att stanna på vägen ner vid någon fin rastplats..jag visste vägen ner en bra bit men... Snacka om upplevelse(Del-2) Sagt och gjort så fick jag äntligen på reservdäcket och de var dags att ge sig av.**Följ bara mig sa hon det tar c:a en halvtimmes körväg...okej svarade jag,när jag satt i bilen på väg till henne så kunde jag inte sluta tänka på vad det var för överaskning hon pratade om..efter ett tag kom vi fram dit där hon bodde,när vi kom in i hennes lägenhet frågade hon om jag var hungrig.vi har en pizzeria här som jag tänkte vi kunde beställa lite ifrån sa hon..ja en pizza vore ju inte fel sa jag..jag gick runt i lägenheten och tittade mig omkring,det var en 3á hon hade med balkong mot solsidan..Hon ropade från köket och undrade om jag ville ha en kall öl..jaa tack gärna sa jag..du föresten kan jag låna din dusch och vaska av mig lite..ja självklart... missad träning och förlorad oskuld På söndagen hängde jag med till min syster Idas (som är 12 och jag är snart 14) kompis Ann. Hon har en storebror som är 17 och jag har alltid varit lite intresserad av honom trots att han det nästan skiljer fyra år. Han har vackert mörkblont hår och söta bruna ögon. Dom har en stor källarvåning där Ida jag och hennes kompis brukar hålla hus, vilket vi gjorde även idag. Vi satt i soffan och pratade när Ida behövde gå på toa. Ann visade henne vägen och jag var ensam. Då kom hennes storebror ner och han närmade sig rummet. Min puls steg något otroligt då jag hörde han fråga om någon sett hans gitarr. Han spelar gitarr och är rätt så duktig på det. Jag kollade mot hans vackra ansikte och håll på att glömma bort att han ställt en fråga.... Sommardejten del-1 Det jag nu ska berätta om hände mig sommaren 2002!Jag satt hemma i min lägenhet och va inloggad på nätet som vanligt.jag chattade med en tjej där på msn och vi hade väl hållt på med de ett bra tag!Vi kom överens om att vi skulle ses för vi tyckte båda att de vore trevligt,vi bestämde ingen speciell dag för träffen,eftersom hon bodde bra långt bort från där jag bor.så en lördag förmidda bestämde jag mig för att ge mig iväg.jag visste att de va en bit att köra,så jag gav mig iväg rätt tidigt på morgonen,visste oxå att de skulle bli oerhört varmt på dagen så de va lika bra att starta tidigt..Jag hade packat med mig både kaffe och vatten då jag hade tänkt att stanna på vägen ner vid någon fin rastplats..jag visste vägen ner en bra bit... sommardejten del-2 Sagt och gjort så fick jag äntligen på reservdäcket och de var dags att ge sig av.**Följ bara mig sa hon det tar c:a en halvtimmes körväg...okej svarade jag,när jag satt i bilen på väg till henne så kunde jag inte sluta tänka på vad det var för överaskning hon pratade om..efter ett tag kom vi fram dit där hon bodde,när vi kom in i hennes lägenhet frågade hon om jag var hungrig.vi har en pizzeria här som jag tänkte vi kunde beställa lite ifrån sa hon..ja en pizza vore ju inte fel sa jag..jag gick runt i lägenheten och tittade mig omkring,det var en 3á hon hade med balkong mot solsidan..Hon ropade från köket och undrade om jag ville ha en kall öl..jaa tack gärna sa jag..du föresten kan jag låna din dusch och vaska av mig lite..ja självklart... sommardejten del-3 Jag funderade på vad hon menade med bra behandling,jag hade ju redan fått en behandling som jag inte i min vildaste fantasi,ens kunde anat om att detta kunde ske!vid matbordet satt vi och småpratade medans vi åt våra pizzor,vi börkade komma in på vad vi igentligen hette och hur gammla vi va..den första tjejen kan vi kalla för maria(vill inte avslöja allas riktiga namn)den andra tjej(hennes kompis)kan vi kalla my..maria viasade sig var 23 år och my hon var 26,själv var jag då 42!Jag frågade maria & my om du kunde gissa min ålder,maria sa..jag tror du är mellan 35-38.instämmer sa my fast kanske mellan 32-36..nää skrattade jag..Är nyss fyllda 42 jag.dom höll på att sätta pizzan i halsen,och tittade på varandra och sa,Hmm fan va häftigt.....Efter... Cykelturen som förändrade oss 13-14 åringar till vuxna. Vi var ett fyra klasskamrater som fick en idé, precis som man kan få som ung. Vi tar och cyklar till tvillingarna, som också gick i vår klass. Vi som fick idén var Jag, Kalle, Annica och Anna Tvillingarna heter Ida och Sofia.Det var en bra bit att cykla närmare 2 mil, som tur var hade vi med oss lite fika, eller rättare sagt tjejerna hade med sig, och snälla som dom var fick vi smaka. Jag och Kalle hade som man gör på mellanstadiet vart ihop med båda två om vartannat och däremellan hade man dejtat någon av tvillingarna. Det hade blitt kyssar, smek och en del kramar men hittills slutat med det. Just nu fanns det inga förbindelser mellan nån av oss.Ida och Sofia bodde då med sina föräldrar och syskon på en gård, ingen riktig bondgård... Röntgenavdelningen(del1) Det var en tidig lördag förmiddag och jag hade chemat planerat för att ta mig till gymet.Väl där inne så var det ganska lugnt med folk som körde sina pass.några yngre killar som stog framför speglarna och fjona sig som vanligt.Ett par galanta äldre damer som träningscyklade,och fyra medelålder kvinnor som mest satt och fnittrade vid sina maskiner.Två av personalen på gymmet jobbade oxå.jag körde igång med att värma upp mig på gåbandet.medans jag hade en stillsam gångfart kunde jag samtidigt titta på dom övriga i lokalen.efter uppvärmningen började mit styrkepass och jag höll på c:a en timme,under den tiden hade några yngre tjejer oxå tillkommit och börjat träna...Allt var som vanligt och jag skulle avsluta mitt pass på gåmaskinen... Röntgenavdelningen(del-2) Efter halva tiden inne i röntgenmaskinen drogs jag ur och fick frågan om jag behövde gå på toan.Närå det är lugnt sa jag,kan någ hålla mig tills det är färdigt..Knappt så jag kan hålla mig sa Läkaren och du vet kanske varför oxå sa hon..Skulle precis svara henne på det så kände jag att nu sköt dom in mig i maskinen igen..När allt var klart och jag drogs ur igen,så kom sköterskan in och hjälpte mig till rullstolen..jag ska köra ner dig till väntrumet och där får du sitta tills resultatet blir klart sa sköterskan..Okej svarade jag..finns det kaffe att handla eller något att äta frågade jag..jodå sa hon vi har en liten cafeteria här..jag kan hämta kaffe till dig om du vill ha de,ja tack sa jag.en macka vore inte dumt heller...i väntrumet... Smakar söt.... För en stund sen provade min kille och jag nåt nytt, behövde förnya oss.fortsättningen följer.. en fantias bara Vi möttes på busshållplatsen. Anna, min granne sen ett halvår, och jag. Vi hade tidigare bara hälsat på varandra i trappen.Hon var cirka tio år yngre än jag, alltså strax över trettio. Jag hade alltid tyckt att hon verkade trevlig, dessutom var hon lite småsöt och hon hade lockande runda former…Nåväl, det hade stannat vid det.Nu började vi prata på hållplatsen och vi fortsatte att prata tills hon måste kliva av.På eftermiddagen ringde det på dörren och det var Anna som undrade om min telefon fungerade. Hennes gjorde det inte.”Vill du komma in till mig och dricka en kopp kaffe?” sa hon sen och log.Jag tackade ja.Vi satt och småpratade i soffan och hade det trevligt. Hon hade en ganska urringad blus som visade att hon hade härliga bröst.Vi... Första kyssen (no sex in this one) Jag träffade Alex för första gpngen i mitt liv den 10e Augusti 2006, på Augustifesten i Norrköping. Jag hade följt med min kompis Sarah dit, vars kompis Felicia var och är tillsammans med Simon, Alex bästa kompis. Då blev det liksom så att vi festade ihop, det föll sig naturligt. Så efter ett tag ville Sarah byte lite festsällskap, hon ville lära känna nya människor. Därför skulle vi iväg, men jag, som tyckte att Alex var intressant, sa det till Sarah och så tog Sarah över situationen. Hon gick fram till Alex, som aspackad stod och pratade med någon kompis, och sedan frågade hon honom: "Har du lust att hänga med oss eller?" .. Alex svarade bara "Va?" och så sa Sarah: "Ja, hon ville det.." och nickade... kärleks dikt Mitt hjärta Mitt hjärtaÄr vi fria som fåglar som flyger söderut? Ja...Nej, jag är inte fri. Eller rättare sagt, bara mitthjärta är inte fritt, bara mitt hjärta. Mitt hjärta är en springbrunn av alla krafter och gör mig stark.. Det är mitt hjärta som fann min dröm och gav mig den. Det hjärtat är inte fritt.Mitt hjärta vill bli fritt, fritt, fritt...Men det är omöjligt, tack vare dig. Det är du som fångar mitt hjärta för alltid. Släpp mitthjärta! Släpp! Jag vill bli fri. Som fåglar flyger söder ut vill jag blir fri! Men jag får inte göradet, därför att jag älskar dig.Mitt hjärta är ett fängelse i mitt liv.Jag vill flyga bort från detta fängelse, men jag kan inte på grund av dig.Så länge du lever är jag en fånig fånge i hela livet. Släpp mig genast!... Några små sångtexter.. Kommenterar gärna.. Kung bore------------jag går genom stadens gamla kvarterjag ser människor som inte lergråa skuggor som passerar så fortprecis som jag också skulle ha gjort( för ), kung bore är en hård och kall personen man helt utan vett och resonoch det blir så kallt när han eldar påja det verkar som han vill ha det såså många möten ( som ) man inte minnsalltid / alla - ansikten som inte finnsgråa skuggor som är helt utan färgvarje liten sten den blir till ett berg( för ), kung bore är en kall och hård personen man helt utan vett och resonoch det blir så kallt när han eldar påja det verkar som han vill ha det så( för ), kung bore är en kall och hård personen man helt utan vett och resonoch det blir så kallt när han eldar påja det verkar som han... Mina tankar om en på k6 inget direkt snusk verkligt näää eller jooo hmmmm bara jag som vet En som klickar!Sitter o surfar runt på klubb6 finner inget direkt intressant, känner att jag är för kräsen men ska man inte va de så man får det man vill ha?!Vänder mig bort från datorn o kollar lite på sex and the city, fnissar lite, det lir reklam. jag återgår till datorn och brevet blinkar du har 10 nya mail. "ovanligt" tänker jag börjar sålla ut, en del borde kolla sig i spegeln en gång extra eftersom att de inte stämmer överens med min förklaring av hur en man ska se ut! Och dom som inte har en pressbild pang rakt ner i papperskorgen! Är jag dum tänker jag nä jag vet ju vad jag vill ha ju!Och där öppnar jag ditt brev oj hoppsan vilken man perfa rakt upp o ner utseendemässigt! tar mig en och tio extra funderare på om... Dikt Du fångar upp mig i ett kanske, drar in mig i ett alltid, lockar mig med frihet, hängiven underbar frihet. Slutna ögon. Fridfull. Schhh. Stilla. Stilla. Mitt betraktande öga brister, rinner över, av din skönhet. I tårar reflekteras det solljus som bildat mönster på din vackra rygg. Du är mitt allt. Inkapslad denna morgon i min evighet. Vet att du snart vaknar. Och drar in mig i ditt underland. Där jag kan känna smaken av ditt skratt, kan lukta på ditt hjärta, nudda vid din själ, röra vid din röst, vid dina ord, se din doft, känna det blåa i dina ögon. Men ett litet tag till får jag vara betraktaren. I ett ögonblick till är du min och bara min. Älskar dig En viskning. Men du vaknar ändå. Du vaknar så lätt, mitt hjärta. Du ler, nästlar... Kan det vara sant ;) Kan detta verkligen vara sant, sitter jag fast eller drömmer jag bara. Nej, det är sant. Jag försöker att ta mig loss, men inser snart att mina händer och fötter är fastspända i sängen.Jag försöker att röra på mig, men det går inget vidare eftersom jag är fastspänd. Det pirrar till i kroppen på mig.. kan det vara oro eller vad är det som känns i min mage, har inte känt den känslan förr.Jag försöker att öppna mina ögon, men hur jag än försöker så är det svart.. Inser efter bara några sekunder att jag har en bindel för ögonen.Känner plötsligt hur någon drar bort täcket från min kropp, det blir lite kallt och jag känner hur mina bröst reagerar på detta. De blir hårda och jag känner hur huden knottrar sig på mig. Bröstvårtorna styvnar... inte bara en muskelbehandling(Del-1) Det var en tidig lördag förmiddag och jag hade chemat inplanerat för att ta mig till gymet.Väl där inne så var det ganska lugnt med folk som körde sina pass.några yngre killar som stog framför speglarna och fjona sig som vanligt.Ett par galanta äldre damer som träningscyklade,och fyra medelålder kvinnor som mest satt och fnittrade vid sina maskiner.Två av personalen på gymmet jobbade oxå.jag körde igång med att värma upp mig på gåbandet.medans jag hade en stillsam gångfart kunde jag samtidigt titta på dom övriga i lokalen.efter uppvärmningen började mit styrkepass och jag höll på c:a en timme,under den tiden hade några yngre tjejer oxå tillkommit och börjat träna...Allt var som vanligt och jag skulle avsluta mitt pass på gåmaskinen... inte bara en muskelbehandling(Del-2) Efter halva tiden inne i röntgenmaskinen drogs jag ur och fick frågan om jag behövde gå på toan.Närå det är lugnt sa jag,kan någ hålla mig tills det är färdigt..Knappt så jag kan hålla mig sa Läkaren och du vet kanske varför oxå sa hon..Skulle precis svara henne på det så kände jag att nu sköt dom in mig i maskinen igen..När allt var klart och jag drogs ur igen,så kom sköterskan in och hjälpte mig till rullstolen..jag ska köra ner dig till väntrumet och där får du sitta tills resultatet blir klart sa sköterskan..Okej svarade jag..finns det kaffe att handla eller något att äta frågade jag..jodå sa hon vi har en liten cafeteria här..jag kan hämta kaffe till dig om du vill ha de,ja tack sa jag.en macka vore inte dumt heller...i väntrumet... Sista resan Sista resanAllt hade skett så snabbt, ena sekunden hade en av knektarna, ur den eskort hennes far skickat henne med till klostret, flirtigt frågat om han skulle frälsa henne och göra henne till kvinna vid nästa värdshus. Han hade med ett fräckt grin utgett sig för att vara en stor man men stora kunskaper i hur man till fredställde en kvinna även om hon var en pryd liten ungmö som fröken var. Var på hon snäst av honom att minsann inte var intresserad av något sådant och att hon minsann skulle tala med sin far om detta om han inte vaktade sin tunga vidare hädan efter. Hon var oskuld men ändå inte okunnig, hon hade sett hur pigorna och stalldrängarna idkade köttets lustar i höet på loftet och i den stora salen där alla sov. Vid ett par... oskuld på väg ner till gdansk så började Mia bli lite mer närgången än hon varit tidigare jag visste att hon var intresserad men inte att hon ville gå hela vägen. Jag vart lite nervös för att jag visste att hon hade haft sex mer än mig och jag ville inte vara för tafatt. När vi kom fram till Karlshamn och skulle på båten sa frågade Mia om jag ville komma med henne en stund och jag földe med henne in på en toa på båten, där drog hon ner min gylf och försökte ta fram min kuk jag kände mig lite obekväm och började försöka skoja bort de bara för att komma ur sitvationen och de lyckades Mia slutade och vi gick ut från toan. Senare på båten så tog jag lite mer mod till mig och sa till Mia att komma med mig till hytten. Väl nere i hytten så... Sommardejten del-1 Det jag nu ska berätta om hände sommaren 2002!och är inget påhittat utan detta fick jag uppleva!!Jag satt hemma i min lägenhet och va inloggad på nätet som vanligt.jag chattade med en tjej där på msn och vi hade väl hållt på med de ett bra tag!Vi kom överens om att vi skulle ses för vi tyckte båda att de vore trevligt,vi bestämde ingen speciell dag för träffen,eftersom hon bodde bra långt bort från där jag bor.så en lördag förmidda bestämde jag mig för att ge mig iväg.jag visste att de va en bit att köra,så jag gav mig iväg rätt tidigt på morgonen,visste oxå att de skulle bli oerhört varmt på dagen så de va lika bra att starta tidigt..Jag hade packat med mig både kaffe och vatten då jag hade tänkt att stanna på vägen ner vid någon... sommardejten del-2 Sagt och gjort så fick jag äntligen på reservdäcket och de var dags att ge sig av.**Följ bara mig sa hon det tar c:a en halvtimmes körväg...okej svarade jag,när jag satt i bilen på väg till henne så kunde jag inte sluta tänka på vad det var för överaskning hon pratade om..Efter ett tag kom vi fram dit där hon bodde,när vi kom in i hennes lägenhet så frågade hon om jag var hungrig.vi har en pizzeria här som jag tänkte vi kunde beställa lite ifrån sa hon..ja en pizza vore ju inte fel..jag gick runt i lägenheten och tittade mig omkring,det var en 3á hon hade med balkong mot solsidan,och innergården....Hon ropade från köket och undrade om jag ville ha en kall öl..jaa tack gärna sa jag..du föresten kan jag låna din dusch och vaska av mig... Sommardejten del-3 Jag funderade på vad hon menade med bra behandling,jag hade ju redan fått en behandling som jag inte i min vildaste fantasi,ens kunde anat om att detta kunde ske!vid matbordet satt vi och småpratade medans vi åt våra pizzor,vi började komma in på vad vi igentligen hette och hur gammla vi va..den första tjejen kan vi kalla för Maria(vill inte avslöja allas riktiga namn)den andra tjej(hennes kompis)kan vi kalla My..Maria viasade sig var 23 år och My hon var 26,själv var jag då 42!Jag frågade Maria & My om du kunde gissa min ålder,Maria sa..jag tror du är mellan 35-38.instämmer sa My fast kanske mellan 32-36..nää skrattade jag..Är nyss fyllda 42 jag.dom höll på att sätta pizzan i halsen,och tittade på varandra och sa,Hmm fan va häftigt.....Efter... På röntgenavdelningen!! Det var en tidig lördag förmiddag och jag hade chemat planerat för att ta mig till gymet.Väl där inne så var det ganska lugnt med folk som körde sina pass.några yngre killar som stog framför speglarna och fjona sig som vanligt.Ett par galanta äldre damer som träningscyklade,och fyra medelålder kvinnor som mest satt och fnittrade vid sina maskiner.Två av personalen på gymmet jobbade oxå.jag körde igång med att värma upp mig på gåbandet.medans jag hade en stillsam gångfart kunde jag samtidigt titta på dom övriga i lokalen.efter uppvärmningen började mit styrkepass och jag höll på c:a en timme,under den tiden hade några yngre tjejer oxå tillkommit och börjat träna...Allt var som vanligt och jag skulle avsluta mitt pass på gåmaskinen... Paris Del 1. Efter drygt ett års bekantskap, först via chat, sen telefon och camen, vågade vi mötas. vet inte hur det kom sig att vi började skoja om sex men så blev fallet och vår åtrå och längtan efter varandra blev starkare och starkare, små upphetsande mms och sms emellanåt skickade med största diskrektion. Jag gift, och du min underbara, med fast pojkvän sen många år. När våren närmade sig bestämde jag mig och utan din vetskap bokade jag en weekend till Paris. För min del var det inga problem, reser mycket i tjänsten, kanske inte just till Paris men en 4 dagars tripp var inget svårt att förklara, nu hängde det på hur du skulle ta det? Vi hade aldrig träffats IRL än. Bara bilder och så camen förstås. Jag postade ett kuvert med ett brev till... På röntgenavdelningen del-2 Efter halva tiden inne i röntgenmaskinen drogs jag ur och fick frågan om jag behövde gå på toan.Närå det är lugnt sa jag,kan någ hålla mig tills det är färdigt..Knappt så jag kan hålla mig sa Läkaren och du vet kanske varför oxå sa hon..Skulle precis svara henne på det så kände jag att nu sköt dom in mig i maskinen igen..När allt var klart och jag drogs ur igen,så kom sköterskan in och hjälpte mig till rullstolen..jag ska köra ner dig till väntrumet och där får du sitta tills resultatet blir klart sa sköterskan..Okej svarade jag..finns det kaffe att handla eller något att äta frågade jag..jodå sa hon vi har en liten cafeteria här..jag kan hämta kaffe till dig om du vill ha de,ja tack sa jag.en macka vore inte dumt heller...i väntrumet... Paris del 2 När vi kom ut i entré hallen ropades vår flight ut, vi var sist på planet hälsades välkomna ombord av en flygvärdinna, en fräsch fransyska i 45 års ålder. Till vår förtjusning såg vi att det var ganska tomt bland dom bakre raderna som var avskilda med en draperi vägg i Air France planet. Vi begav oss längst bak och fick ett 3 personers säte för oss själva. När vi hade lyft kom nämnda flygvärdinna med lite mat och frågade vad vi ville dricka? Du log mot henne och svarade ett moget franskt vitt vin skulle smaka, och 2 filtar om det fanns. Hon log tillbaka och, sa att det skulle hon kunna ordna. Vi fick filtarna och vår dryck, läppjade på den och smakade på maten, som inte var någon höjdare.Jag vill smak på nått annat sa du, nått salt... lite roliga historier, som är sex relaterade ” Det som är mest orättvist med livet är sättet det avslutas. Jag menar, livet kan vara ett sant helvete. Det tar upp det mesta av ens tid & vad får man ut av det? Döden... Vad är det för bonus? Jag tycker att livet borde levas baklänges. Först borde man dö, få det avklarat. Sedan kan man leva på ett ålderdomshem tills man kastas ut därifrån för att man är för ung. Man får en guldklocka & börjar jobba. Man jobbar 40 år till man börjar plugga. Man dricker sprit & sätter på pojkar & flickor, förbereder sig för högstadiet. Man går mellan & lågstadiet, blir ett barn, man leker, har inget ansvar, blir baby, kryper in i mammas mage, flyter runt i 9 månader & avslutar som en orgasm!•°*°•..•°*°• .•°*°•. .•°*°•..•°*°•... Strandäventyret Jag vaknade ganska tidigt för en gångs skull. Solen hade lyckats leta sig in i en springa bredvid gardinen, och jag tänkte, nu är det sommar. Jag gick ut på verandan och tittade, solen stod ännu ganska lågt, klockan var ju trots allt bara 9. Men dagen hade löften med sig, himlen var helt utan moln. Efter en kort stunds funderande på vad jag skulle göra av min dag, så bestämde jag mig för att förlägga den nere på stranden. Om det blev så varmt som dagen lovade, skulle jag ändå inte få nåt vettigt gjort. Jag tog på mig bikini, packade en extra bikini, en stor handduk, en bok, solbrillor, och annat som kunde behövas för en god dag på stranden.Sedan gick jag ner den korta biten till stranden. Men jag kände att sand inte var min grej idag,...
... 10 11 12 13 14 15