Camping i Europa...

KLUBB6.SE GRATIS SVENSK SEXDEJTING REGISTRERA GRATIS SEXCHATT SEXKONTAKTER SEXANNONSER

Något år efter att ha blivit singel igen så tänkte jag äntligen komma till skott med en liten semesterturné per bil i Europa. Hade med utrustning för vandring, cykel och annan träning, camping och naturligtvis även sol och bad.

Danmark, Tyskland, Österrike, Italien och Frankrike var den ursprungliga planen. En 3-4 veckor skulle det nog bli. Ett antal viktiga stopp som jag sedan länge önskat var inplanerade men i övrigt skulle jag ta det mer på känsla och möjligen väder.

Första etappen fick bli lite kortare. Att åka bil i Sverige och Danmark går ju inte fort så jag hade bokat in en plats på en camping i Danmark en natt. Kunde vara en rätt lagom start. Tänkte åka väldigt tidigt på morgonen så jag kom fram på eftermiddagen.

Campingen låg rätt nära havet. När jag kom dit hittade jag en plats där det var perfekt underlag och lite insynsskydd och vindskydd i form av rätt höga häckar. Jag slog upp mitt tält och fixade i ordning mina prylar.

Eftersom det fortfarande var varmt och rätt tidig eftermiddag så bestämde jag mej för att ta ett bad och kanske hinna få lite sol på kroppen. Årets försommar hade inte varit något vidare så förutom en viss träningsbrännna så var det rätt blekt. Jag hade sett vid incheckningen att det fanns både "normalt" bad och nakenbad inom gångavstånd. Jag bestämde mej för det senare.

Det var ganska lite folk på stranden då det blåste en del. Kunde kanske vara bättre att ligga uppe bland sanddynerna om det fanns plats, tänkte jag, så jag gick upp där och fann till min förvåning en riktigt bra plats. De enda jag såg var ett par i 30-årsåldern som såg ut att sova och sedan låg det två handdukar och några väskor i den närmaste sandgropen ett tiotal meter bort.

La ut mina saker, klädde av mej och gick ner till havet och tog ett dopp. Det var rätt kallt i vattnet men skönt att svalka av sej efter resan och tältuppslagning.

När jag gick tillbaka kände jag att nu var det verkligen äntligen semester. Att gå helt utan kläder i solen på en sandstrand kan verkligen vara avslappnande, även om någon del visade annat när den äntligen kom ut i friheten.

Jag torkade av mig och lade mej ner på rygg och bara njöt av tillvaron.

Kan möjligen ha slumrat till något men tittade i alla fall upp när jag hörde någon prata. Jag såg två kvinnor komma gående rakt mot mig. Brunbrända, lite runda men helt klart sådana som drar till sej blickarna. De log och hälsade när de passerade mej. Tyckte det såg ut som den ene ganska noga skärskådade mej när hon passerade. Jag hörde att hon sa något tyst till den andre och sedan fnittrade båda lätt.

En blick nedåt gjorde mej varse vad de fnittrade åt. Jag hade uppenbarligen nickat till lite och drömt något spännande. Inte hård men klart på väg skulle man väl kunna säga.

Jag vände mej på rygg och såg då rakt in i ögonen på kvinnan som sett min belägenhet. Hon stod och torkade sej omsorgsfullt samtidigt som hon tittade åt mitt håll. Den andra kvinnan som var vänd ifrån mig stod och smorde in sej med sololja. När hon var klar så lade hon sej ner. Kvinnan som var vänd mot mej övertog nu sololjan och började smörja in sig. Av sättet hon gjorde det på så kunde jag knappast missförstå att hon retades med mej. Man kan lugnt säga att hon smorde in sej omsorgsfullt. Det började bli ordentligt obekvämt att ligga på mage.

När hon smorde sina bröst tills bröstvårtorna styvnade kunde jag inte låta bli att sticka in handen och rätta till kuken som nu var stenhård. Kvinnan märkte helt klart vad jag gjorde då hon blinkade och log. Samtidigt sa hon något åt den andra kvinnan som satte sej upp och tittade åt mitt håll. Även hon log.

Kvinnan tog mer olja och började smörja in magen och ner mot ljumskarna. Nu kunde jag inte ligga på mage längre. Jag satte mej istället, kuken stod som ett spett. Kvinnan som satt ner sa något och tog sej sedan för munnen. Vad den andra kvinnan nu smekte gick inte att missta sej på. Hon såg mej verkligen rakt i ögonen.

Kunde inte låta bli att börja smeka mej själv men då ruskade hon på huvudet och pekade att jag skulle komma dit.

Lite tveksamt reste jag mej upp men hur skulle jag kunna tacka nej. Det var definitivt ingen tvekan om mitt tillstånd när jag gick den korta biten. Såg i ögonvrån att paret som låg i närheten helt klart tittade åt vårt håll men kunde inte bry mej mindre.

När jag kom fram så tvekade kvinnan som smekt sej själv inte en sekund. Hon gick ner på knä och tog hela kuken i munnen. Den andra kvinnan tvekade först men sedan kom även hon fram och började kyssa och slicka runt pungen. De växlade några gånger, jag njöt helt obeskrivligt. Kände att detta tyvärr inte skulle bli långvarigt. Tänkte säga något men uppenbarligen kände även de så nu fick jag istället en mun på varje sida om kuken.

Mina ben nästan vek sej när det gick för mej. Ett par ordentliga strålar sköt ut. Det var helt klart alldeles för länge sedan sist.

Ingen hade sagt något på hela tiden men nu sa den lite mer tillbakadragna kvinnan helt plötsligt (på tyska)

- Oj, våra män kommer när som helst. Bäst vi fixar till lite här.

Jag fick en ordentlig kyss till farväl av den mer aktiva kvinnan samtidigt som hon kramade min kuk. Jag tackade för mig vilket kändes väldigt futtigt. Tog det säkra före det osäkra och rafsade ihop mina saker.

Såg två män komma nerifrån stranden så jag gick åt andra hållet istället. När jag kom fram till tältet såg jag att någon parkerat en husbil på platsen närmast mej.

Ja, det är ju bara för en natt tänkte jag...